imperfect is PERFECT
1BORNEO SABAH
Saturday, October 8, 2011 | 4 Budak Comel |
hello blogger . .
haii . .
assalamualaikum :)
hari ni meyo nak crita sal 1BORNEO yang ada kt SABAH ni . .

emm . . mne nk mula ehh . .
haha . .
1BORNEO atau lebih dknali d sini 1B . .
ia baru je kod kna bukak . .
2 tahun lalu la lbih kurang . .
merupakan mall yang terbesar kod *mby*

ni haa picha dia . .
klik untuk besaRRR :)

dalam 1B ni ada bnyak kedai2 dan tempat2 menarik yang saya sendiri blum terokai . .
hehe . . malas la nk round2 kan :P
yg setakat ni sya tau dy ada hotel . . tune hotel , novotel n ntah ape lagi satu tu . . saya lupa . .
selain itu . . banyak laaa . . uplod gambar saja ok :)

borneo rainforest 

tuttie frutti pun ada laa . . hehe

tune hotel . .

n ni la rupa 1B ni kalau nk tau laa :)
besar tak ? hehe . . 
nasib umah sya jauh sikit . . kalau tak . .
hari2 pg sni XD
xhot pun sbnr nya kalau hari2 g sini
bukan orng ksh pun kaya ke tak
*betul betul betul*
hehe
daaa blogger comei
assalamualaikum . .




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post