imperfect is PERFECT
F.U.N
Friday, October 7, 2011 | 2 Budak Comel |
hello blogger :)
assalamualaikum kum kum kum . . hehe . .
dh jadi hantu kum kum dh =.=
haaa . . blogger comei buad ape ?
sye xbuad pape . .
sje post stupid things . . hehe
sye ade banyakkkk fun phrases nak kongsi ni . .

hehe . .

ok ok . . yg prtama . . *payah ke tulis mcm ni?*


Don't play stupid with me...I'm better at it.


haaa . . best tak ? hehe . . balik2 dh jmpe ayat ni kn =.=
ok ok . . ade lg ni haa . .

People that don't know me think I'm shy.
People that do know me wish I were.


best kan . . kan . . kan . . hehe

bnyak lg nii . . smua sye nak bg kat blogger2 comei ni haa . .

- Roses are red violets are blue, God made me pretty, what happened to you?


- I can only please one person per day. Today isn't your day...and tomorrow don't look good either.


- The next time you think you're perfect, try walking on water . .


- Don't think of yourself as an ugly person. Think of yourself as a beautiful monkey!


hehe . . ok cukup la tuu . .
bnyak sngt lagi . .
ayat2 tu ssuai sngt bagi kt org yg faham2 la ye . .
hehe . .

ok blogger comei . .
sye ni sbnrnye tak tau nk buad ape . .
dh mula bengong sbab SPM =.=
hehe . .
xde mood blajar . .
wish me luck je la ok blogger comei . .
doa kn kejayaan sye . .
*kalau xdoa xpe*
sye sedar siapa sya . .
hehehe . .
gurau je laa . .
wish me luck ok :)

daaa blogger comei . .
iloveu ! !
assalamualaikum . .




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post