imperfect is PERFECT
Dreams + Work = Success ^^
Monday, November 14, 2011 | 0 Budak Comel |

hai n hello noh ^^
hehe . .
budak SPM ni ha tak reti nak brhnti on9 . .
tadi paper Bahasa Melayu . .
agak mencabar jugak la . .
*tu bagi yg org tak belaja mcm aku*
hehe . .


masa Paper 1 tu haa . .
boleh laa . .
kalau org sabah cakap mcm ni . .
Boleh la Kampung-kampunggg

 hehe . .
lebih kurang laa . .
tp haa masa Paper 2 tu
T^T
ingat kan aku dh tak dapat nak siapkan . .
tapi berkat ketekunan dan kesabaran
*sessss*
akhirnya tepat-tepat jam 4.30 p.m 
aku siap jugak . .
sempat lagi pengawas tu cakap kat tepi aku
mcm ni haa . .
OK ! Masa telah tamat . . Calon boleh berhenti sekarang =.=
mcm tu laa lebih kureng


so . .
now gua nak review BI
nak baca novel konon
bukan 1 novel ok
jalan cerita je ^^
hehe
daaa blogger awesome yg tak pernah malas nk jenguk2 blog hodos aku ni


adios amigos ^^
wish me luck and please pray for me and my friends all over Malaysia ^^
*nak jugak ok*
hehe
n kepada calon yang lain . .
GOOD LUCK







Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post