imperfect is PERFECT
kuno nya aku -.-
Tuesday, December 20, 2011 | 0 Budak Comel |



hai and hello readers and stalkers and blogger all



how are you ?
fine ?
that good ^^
i'm fine too




well
korang nampak tak tajuk entry aku tu
-..-
mesti laa npk kn



aku nak habak ni 
aku kuno
T^T
aku baru tau yang matluthfi ada adik yg blajaq kat mesir



ya allah
kuno kuno
*sbab aku tak prnah amik tau pun*




and satu lagi
aku kuno
sebab baru tau yg adik dia pun buat video mcm abg dia haa
T^T
meyoo
awat hang mcm ni ?
why
why
whyyyyy




tak dak guna umah pasang internet 24 jam
-..-




haa
ada lagi meyo nak habaq kat korang



i got a job ^^
my teacher ask me if i can edit picture 
lol
of coz i can
hehe
*lebih dari edit pun i pndai*
hahaha
-..-
tak dak haiihh
tak pndai sngt
edit biasa2 jeh



so start this new year
i maybe busy
*sebab dh ada kerja*
nanak kumpul duit ^^
buat belanja d U nanti
hehe
*exited doh*




so that all
nanak tengo sayapemalu ^^






babaiii blogger awesome ku



adios amigos



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post