imperfect is PERFECT
Beach with tetamu dari seberang
Tuesday, January 24, 2012 | 0 Budak Comel |


kesian korang sampai brmisai tnggu aku updat kn
T.T



hello earthlings
sorry laa
tak jadi nak buat entry gempak tu hari ni
hari ni aku bz layan tetamu dari seberang
kami g beach





so far stkt ni
ok jeh laa
malam ni kzn dari KK balik
so tambah ramai la yang ada kat umah atok ni
termasuk tetamu dari seberang
aku tak sempat nk tngkap gmba laki dia
aku sempat tngkap gamba bini dia jeh
korang nak tengo ?



sat ok 
^_^
hee


yg ni makcik aku , bini tetamu dari seberang n aku
*bjet kn aku . . haha*



yg ni bini dia nan aku
haha
aku mmg bjet
-.-


yg ni bini Tarzan 
haha
mmg bjet la budak ni
atas pulau pun sempat nk bgmbr
-..-



tu jeh la nk bg tngo kt korang
beza kn muka aku pkai make up n tak pkai make up
hee
saja nk bg tngo
well
i'm just beautiful me
^_^



so korang
aku minta maaf bnyk bnyk
esok insyaallah
aku update yg gempak gempak sikit
^_^



meyo said

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v




adios amigos












Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post