imperfect is PERFECT
it's over now
Friday, January 13, 2012 | 0 Budak Comel |



*mama papa . . thank you for giving a birth to a such pretty daughter like me*






hello and hai readers ^_^





he change me a loot 
now i'm becoming a strong woman 
and pretty to
haha
*perasan la pulak*




sekarang aku dh boleh terima kenyataan
aku tak menyesal
ini satu pengajaran bagi aku
dan kau jugak
^_^




readers readers yg aku paling sayang
korang bagi suggestion boleh tak ?
aku nak kne buat tutor bnyk bnyk or freebies bnyk bnyk ?
aku boring sngt kt umah ni
T.T
novel tu pun aku tak sentuh lagi
padahal kemarin beriya sngt
-..-




tadi aku ikut mama balik kg dia
kami g tengok sawah nenek kt sana
ari tu sawah atok sblh papa
skrng ni nenek sebelah mama pulak ^_^
tp kn
aku tak dak gmba
T.T
rugiii





kt kg mama aku
pmndgn dia lawa lawa
hari tu aku ada msuk kn gmbr kt entry lain
mls pulak nak selongkar
nanti aku msuk kn link
^_^



so sampai sini jeh laa
karma will get you soon my dear ex ^_^
*kejam aku nohh*




oh abg yang tidak seberapa hnsm
di manakah engkau XD
ttba aku ingat kat kau



adios amigos
*kami sedia membantu*





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post