imperfect is PERFECT
korang nak tau tak ?
Wednesday, January 25, 2012 | 0 Budak Comel |




hello earthlings




so
petang petang cm ni baru aku teringat mimpi aku semalam
T.T




teruk beno mimpi aku semalam
korang nak tau tak ?
nak ?
nak ?
haha
kalau korang tak nak pun mesti la aku ttp cerita kn
weww
how annoying me
-.-


semalam aku mimpi aku ikut kembar g jalan jalan
aku nan syakilah n kembar tu
*kacak gilaaa kembar tu semalam*
kami naik kereta viva or something laa yg seakan akan viva tu
warna putih
mula mula kami nak p KK jeh
sekali
haihh
ttbe boleh sampai Brunei 
ghoshhh




sampai kat sana
apa lagi 
aku lupa dunia laa
fon silent 
and kami p Jerudong Park
*dulu masa thun 3 or 4 aku ada p sana*
semua aku nak try smpai puas
haha
dlm mimpi tu



best best men benda tu
lupa nk tngo jam
dh nak gelap gelap sikit baru aku sedar
aku tngo fon
50+ missed call dari bapa aku
haha
aku pun apa lg
nk gila tak tau nk buat apa
aku g pnggl kembar tu mintak hntr balik


tngh kami balik tu 
dh nk dekat dekat nk azan
kembar tu bawa la sngh kt masjid
at beaufort
goshhh sekali lagi
peliks and mmg peliks mmpi aku
masa kembar tu tengah parking 
ttba aku nampak Shahrul Izwan dlm mmpi aku
-.-
derrr
dia kat sana jadi mcm anak datuk




then aku fikir fikir
haaa
ni kan tempat dia tnggl
jd aku call la org tu
tp tak dapat
*tak da jodoh jumpa dlm mmpi*
lama aku tnggu kembar tu
bapa aku pula ttba call tnya bila balik
aku tak tau nk ckp apa aku bg jeh fon tu kat syakilah
trpksa kawan aku sorang tu tipu untuk selamat kan diri n slmt kn kmi


tp ending mimpi aku
tak best
kembar tu sampai jeh
terus aku sedar dari tido
trasa mcm betul jeh 



tu jeh laa
-.-
ntah pape cerita aku ni



see yah again








Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post