imperfect is PERFECT
QapaQapaQapaQapa *jangkitan kuman TYQA XD*
Tuesday, January 17, 2012 | 0 Budak Comel |


*org single terserlah seri nya kn :P*




hai and hello readers ^_^
*krdt aku hbis bro T.T*



hari ni aku rasa macam nak p sekolah lama
tengo sukan
tp tak sedap hati
sbab semalam
makcik aku meninggal



dulu aku tak tau pun dia makcik aku
masa sekolah rendah
dia pkhem kami



but
aku pg jugak ikod kawan kawan aku ^_^
skola lama aku dh maju
maju gilaaa



td kawan aku yg amik
Syakilah n Hafiz
ingat nk menumpang tp last last papa Hafiz lalu n ajak kami sekali
*save bjet aku . . heee*


smpai kt pekan pulak Tyqa yg hantaq sampai skolah
*rasa mcm bos ddk belakang td . . hohohoho*
best gila jumpa kawan kawan lama
jumpa cikgu yang dulu pernah ajar kami
T.T
sedih pulak ttba bila dh tak skola ni kn


kami sempat la jugak amik gmba
tp sikit jeh 
^_^

*terserlah kehodohan XD*



ini la kawan kawan aku
hahaha
comel kn kn kn 
^_^
*mengada nya aku T.T*




sampai sini jeh laa
-..-
aku update kt fb jeh 
babaiii for now




adios amigos






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post