imperfect is PERFECT
random 5#
Sunday, January 15, 2012 | 1 Budak Comel |





hai and hello there readers ^_^




time for me to update blog huh ?
so
let me think 




haa
cerita tadi
hehehe



tadi petang
aku call kawan aku
nak bawak naik bukit
*tak tinggi mne pun*



aku bawa kzn aku yang sentiasa malang ^_^
so kami dengan senang hati ni pun jalan jeh laa
jalan punya jalan
ttbe lak ada anjing menyapa
=='
dalam hati aku kata mcm ni

"awat lak anjing ni . . saja nak mengedik or kacau kacau"



sekalii
haihhh
dia menyalak n kejar kami
T.T
apa lagi
kami pun lari la nak selamatkan diri


tak jadi hajat nak nek bukit tadi
bila dh sampai bawah kami gelak
lawak gila
baru kwn aku nak sound yg ada anjing kat port atas
ada umah org cina agak nya



nasib tak jadi pape kt kami
kalau ada apa apa
haihh
hospital la alamat nya



hee
tu jeh la


ye la tak seronok mana pun
sye ade persoalan kt otak sekarang ni
=='
tak tau nk tnye ke tak kt org tu
kalau tnye
malu pulak
tak tnya
sampai bila bila pun sye tak tau nanti
haihh
hidup hidup
rumit sungguh
^_^



that all guys
good bye




adios amigos










Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post