imperfect is PERFECT
saya RINDU mereka
Sunday, January 22, 2012 | 0 Budak Comel |







aku rindu dorang




T.T





teman
kawan
sahabat
friends



tanpa korang
siapa lah aku






makcik katak
T.T
balik la sabah cepat cepat bongok
aku rindu ko 




aisha yang gila
ko pun di rindui
T.T
aku rindu mau ejek ko
mesti jerawat ko nangis ngis rindu ak juga kn ?



lia
aku rindu ko gila
T.T
aku mau dgr ko melalut
aku mau tngo ko nan bonzer merajuk merajuk



adik gila
aku rindu mau jalan jalan pg kelas ko
T.T
semua aku rindu




susah nya bila suda habis skola ni
semakin tua semakin mgada
T.T




kalau boleh gambar 1 kampung aku nk letak
hehe
tp
tak nk laa
d fb
d mana mana pun
jangan lupa tegur aku ok
aku pun tegur korang juga
T.T



*kerinduan kepada mereka*


adios amigos








Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post