imperfect is PERFECT
tetamu dari seberang
Sunday, January 22, 2012 | 0 Budak Comel |





hello guys



baru teringat
malam ni keluarga kami akan bertambah
tambah dua dari seberang




seberang mana ?
hehe
ala
seberang laa
dari semenanjung 
uncle Tahmo n his wife
*dia anak angkat atok aku dari program kampus intan*



patut la hari ni makcik aku kat atas bz jeh
^_^
no time nak men men nan aku
haha
*tua dh nk men men lg ke meyoo*
-..-




so
single is bored you know
T.T
tp best jugak la
boleh msg n chat nan sepa sepa
tak da orang nak marah pun
kn ?
haha


mcm style aku kat atas tu ?
buruk kn
Lol meyo
hari ni aku mmg serba serbi boring + malas
sbab smlm n hari ni
aku pn tak tau laa nk bgtau apa



hari rabu ni aku start g pekanII balik
men bola jaring
nan tyqa n budak budak yang jd pemain untk thn ni
*kami tak dh . . tnggl kngan jeh*
haha

nothing more to share
so
sampai sini jeh laa
^_^



happy holidays kepada budak budak sekolah
selamat menanti result SPM para lepasan mcm aku







adios amigos




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post