imperfect is PERFECT
Surat untuk TEMAN
Thursday, March 1, 2012 | 0 Budak Comel |










uhukkk .. assalamualaikum kawan ^_^ korang apa kbr ? sihat tak ? aku sihat jeh ..
kawan .. korang perasan tak kita ada banyak problem sekarang ni ? perasan tak ? aku perasan .. haha .. sngt2 perasan .. korang ingat lagi dulu dak masa kita selalu kumpul2 kat asrama .. kita share semua masalah kita .. ingat dak ? aku masih ingat .. malah masih segar lagi taw dalam kepala otak ni haa .. hehe .. oh aku rindu saat tu .. ingat lagi dak kalau salah sorang kawan kita ada problem .. mesti kita bantu dia .. ada dengan dia .. tolong kuatkan dia .. ingat dak ? mestilah korang ingat kn ^_^
dulu aku ngis2 smpai msuk kat bawah katil korang lagi kan .. haha .. lucu sngt masa tu bila aku ingat balik ..
kita ni dh mcm sisters .. adik beradik .. sorang sakit semua dapat rasa ..
tapi bukan itu yang nak aku bagi tau korang sebenarnya .. aku cuma nak luahkan rasa hati aku ni jeh ..
ya memang aku sakit hati dengan apa yang lelaki tu buat kat kawan kita .. 
aku sakit hati .. tibatiba aku pulak yang over .. haha .. 
aku kesian kat kawan kita .. sia sia jeh la aku tolong jaga hubungan diorang dulu ..
kalau aku tau jadi mcm ni aku tak suruh kau terima lelaki tu kawan ..
ya aku percaya jodoh di tngn ALLAH ..
dan aku juga percaya KARMA ..
mungkin apa yang jadi dgn hubungan dia sekarang ni adalah balasan sbab dh buat ko mcm tu kan kawan ?
aku tak salah kan siapa2 dalam hal tu ..
korang dh dewasa jugak kn .. boleh pikir sendiri ..
kang kalau aku tulis2 jeh haa aku jugak yang kena balik ..
kena cop yang bukan bukan .. tak mau aku haihh ..
budak ppuan .. ko tak payah risau .. ko cakap aku mcm tu pun tak pa asal ko bahagia ..
tp .. lain kali cakap la depan2 aku eh ? cakap apa yang ko tak puas hati sekali ..
baru la sng sikit masalah kna urus ..
n satu lagi .. ko tak payah nk mintak maaf kat aku .. aku maaf kn jugak ko cakap aku mcm tu ..
takut pulak nnti bila aku tak da susah pulak nanti ko nak mintak maaf kat aku kan ..
tu jeh laa .. you can't break the bond between us .. kami sentiasa ada untuk satu sama lain .. susah senang tetap bersama ..
sampai sini jeh aku tnggl kn korang ok :) lain kali aku tulis surat tak rasmi ni lagi ..
*nak ikutkan hati bnyk sngt nak tulis tp mata tak larat dh*





ikhlas dari teman, kawan dan sahabat
asmahira azman









Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post