imperfect is PERFECT
hello again old school :')
Wednesday, April 25, 2012 | 4 Budak Comel |




heeeeeeeeee
-.-


hello earthlings comel 
hemmmm
^_^



so updating new story today
yaiii
hello again old school ?
dapat agak kan apa yg aku nak share hari ni
^_^


well 
aku dapat masuk form 6
kemanusiaan pnya derr
kat skolah lama
jd
tak dak problem laa
masuk jeh la kan
upu lama lagi 
rugi kalau sia sia kn peluang ke 2 tu


so siapa siapa yang dapat form 6 tu
tahniah la ya
hee
matrikulasi pun hari ni boleh tngo dh
siapa dh dapat form 6 tak dapat matrik
yang dapat matrik pun tak akan dapat form 6
so
so laaa
hee


haaa
tu jeh laa
nak kena masak awal hari ni
ada orang kat rumah
daaaa blogger comellllll
*silaaa laaa baca gambar kat atas tu yeeee*


adios amigos





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post