imperfect is PERFECT
publish *nameless*
Tuesday, October 8, 2013 | 0 Budak Comel |




hello u ols

yesterday about 7-8 pm gitu mira rasa tak sedap hati
buat kerja apa pun tak betul
rasa macam ada sesuatu tak baik berlaku
and yes..mmg ada sesuatu berlaku
atok yang kami selalu lawat kat Tuaran meninggal
tak sangka..raya tahun ni mira last jumpa atok tu..lps tu dh tak pernah ikut pun p tuaran
pagi tadi pun mira tak dapat ikut ziarah sebab sekolah
mira sedih..walaupun pglihatan dia tak berapa dh tapi dia masih ingat kami..dari kecil mira dengan sepupu yang lain biasa dengan arwah..semoga Allah merahmati dan tempatkan arwah dalam kalangan orang-orang yang beriman..amin..


setiap yang hidup pasti akan mati juga kan
ajal dan maut di tangan tuhan
begitu juga Jodoh
tak best la kalau kita dh tau siapa jodoh kita kan ?
heee
for mira, tak salah minat seseorang..minat atau suka tak semestinya kena bersama-sama dengan orang tu
macam bercinta or couple la kata kan..
ada kalanya berkawan itu lebih baik dari couple..lebih seronok..
mira dh tak mau ulangi benda yang sama macam dulu..mira lebih selesa macam ni..tidak terikat dengan siapa-siapa..
tidak lukakan perasaan siapa-siapa..tidak perlu risau bila bergaul dengan orang lain..
yes mira akui..mira memang ada minat dengan someone..
tapi sekarang ni..mira wanna focus about masa depan mira dulu..bahagiakan mama n bapa mira..
dan kalau jodoh dengan orang tu..in shaa Allah tidak akan ke mana juga..
kalau bukan dengan orang tu..kena terima dengan hati yang terbuka la :)
ada hikmah dalam setiap yang berlaku tu sebenarnya
kenapa kita tidak bersama dengan si dia yang dulunya kita suka itu? haha
sebab Allah sudah sediakan orang yang lebih baik dari yang dulu tu..
sebelum mira cari yang baik..mira kena perbaiki diri mira juga..
Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik..dan macam tu la juga sebaliknya..
sebab tu mira nak berubah..mira bukannya baik..selalu buat salah..iman takat mana entah..
mira nak juga ada yang membimbing mira nanti..yang dapat bawa mira dan keluarga ke Jannah..in shaa Allah..
itu yang sebaik-baiknya..
mira sebenarnya open minded..tak kisah pun..tu harapan mira saja ^_^










Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post