imperfect is PERFECT
aku rindu kamu
Tuesday, August 12, 2014 | 0 Budak Comel |


Haiiii kamu kamu dan kamu yang Mira sayang..yang Mira rindu..lama naaa Mira tak hapdate lepas raya kannn..


Mira ada banyak story nak bagi tau nii..tapi sekarang belum tiba masanya..disebabkan kat kolej ni Mira tak jumpa 1 pun tempat yg ada free 'WiFi' 
sedih sngt kot..haha..ini la dugaan belajar kat tempat orang nim..kena kuat..tahan diri ja laaa..

Btw kan korang..nanti jam 12 p.m ni keputusan upu keluar..itu yg selama ni dinantikan oleh budak2 lepasan seperti Mira yang comel nim..hahaha..sejak bila Mira pandai puji diri ni..ish3..hahaha..sabar ya batch 1994 dan adik2 sekalian..doa bnyk2..in shaa Allah..kita semua dapat apa yg kita mahu..dh usaha kn..percaya pada diri..


Sampai sini saja takat ni..nanti bila Mira dh balik Sabah Mira akan cerita kat korang ok..hehe..alhamdulillah kat sini ok..kawan pun ramai..kawan dorm juga yg Thor-baik :) I love you guys..

K daaaa everyone..have a pleasant dreams..



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post