imperfect is PERFECT
kesempatan hemmm
Monday, April 11, 2016 | 0 Budak Comel |




hello guys..Hi
lama hilang kan :) biasa la tu..biasaaaaaa la tu..I'm at UMS Sandakan right now..memandangkan line wifi ums sini laju jadi ambil kesempatan juga la nak update blog sikit..

this is my boleh kira first fieldwork lah..jalan dengan ramai orang..100 lebih plus agaknya..first fieldwork paling jauh *setakat ini* sampai sandakan..first time kongsi bilik dengan orang yang baru kenal but nice juga la..tidak sis jemu tengo orang yang sama sahaja..dan kali ni juga first time jalan membawa sakit bersama T.T rindu rumah la tu kan..biasa laa..kawan-kawan lain cuti mid sem..aku? biasa laaa..memang perkara biasa laa..

nice juga la dekat sini..asrama besar..bilik luas..walaupun ada la kawan aku seorang yang aku sayang ni kenakan aku..ada apa?ada ac?haha..aku hanya mampu berhuhu lepas sampai dan tengo sendiri..terima kasih lah kepada orang tersebut yang telah menaikkan semangat aku untuk datang sini..sekurengnyaaa aku bahagia masa pegi sini *nasib emoji senyum miring tiada* diharapkan agar orang tersebut jangan selalu jk nanti cepat tua..adik tau uols kuat..himmmmnehhhh syark!!!

pedulikan apa orang lain fikir..jangan terlampau pendam perasaan tu..kadang-kadang lebih baik diluahkan..atau kau bagitau ja dengan sistur kau yang comel ni :) sis sentiasa mendengar in shaa Allah..kita yang tentukan siapa diri kita..bukan orang lain..apa apapunn dari kita seja bh itu..sentiasa kuat..sama-sama kita grad nanti..tidak lama sudah..tahun depan in shaa Allah kalau tiada halangan..okeyyy..




next time :)






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post