imperfect is PERFECT
Tutorial : Cara nak copy guna Ctrl + c
Saturday, November 19, 2011 | 0 Budak Comel |


hai blogger
mai sini mai
meyo nak aja macam nk copy guna Ctrl + c


sesetengah blog kalau kita nk copy mesti tak dapat kn
tu spya org tak suka hati je amik dari tmpt dy tu
*mcm kt meyo ni haa*


dy klua pop out kn . .
ntah pape . .
kalau nk copy sng je . .


mula2 highlight kn je mcm ni


dh highlight korang tekan je la Ctrl sama2 nan huruf "C"
tekan SERENTAK ok
mmg dy copy trus
boleh jugak korang guna kn bila nak copy cod2 untk hias blog tu ^^


that all
selamat mencuba :D






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post