imperfect is PERFECT
Apop THE GREATEST
Wednesday, May 2, 2012 | 0 cute earthling |



KERJA RUMAH DARI MR.ANNOYING A.K.A APOP THE GREATEST 



CAPS LOCK
KETIK
TAIP
MOOD 
LOW
CHARGE
ANNOYING 
GILA
BAKANG
MALAS



caps lock a.k.a CAPS LOCK singkatan dari capitals lock, adalah sebuah tombol di papan ketik yang berfungsi mengubah semua huruf yang diketik menjadi huruf besar. Caps lock biasanya terletak tepat di sebelah kiri tombol A (atau di sebelah kiri rangkaian huruf ASDF), di antara kunci Tab dan Shift.

sumber CAPS LOCK


ketik a.k.a KETIK aku tidak jumpa d mana mana la apop THE GREATEST.

sumber KETIK


taip a.k.a TAIP maksudnya menulis dengan mesin taip.

sumber Kamus Pelajar BAHASA MALAYSIA *yg ada d rumah sekarang*


mood a.k.a MOOD maksud mood pertama "temporary state of mind" atau angin for example i'm not in the mood for work. Maksud mood kedua "bad-tempered state of mind atau angin tidak baik/elok for example she been in a mood all day.

sumber Koleksi Rujukan 2006 *yg ada d CP rumah aku*


low a.k.a LOW maksud low pertama "not high, measuring only a little from base to top a.k.a RENDAH" for example ya apop THE GREATEST a low wall surrounded the house. Maksud low kedua pula ialah "sound made by cattle" atau lenguh or denguh for example lagiiii .. The cattle were lowing in the field.

sumber Koleksi Rujukan 2006 *yg ada d CP rumah aku*


charge a.k.a CHARGE maksud charge pertama ialah "cost or price" for example free of charge. Maksud charge kedua "responsibility" for example i'll have to spend some time with those under my responsibility.

sumber Koleksi Rujukan 2006 *yg ada d CP rumah aku*


annoying a.k.a ANNOYING maksudnya making you feel slightly angry ataupun dalam melayunya ialah membuatkan anda berasa sedikit marah akibat daripada gangguan seseorang atau sesuatu benda.

sumber SINI APOP


gila a.k.a GILA maksud pertama gila ialah menanggung akibat sakit fikiran; tidak sihat fikirannya; sakit otaknya. Maksud kedua gila ialah tidak seperti biasa; tidak dapat diterima akal; yang bukan-bukan.

sumber Kamus Pelajar BAHASA MALAYSIA *yg ada d rumah sekarang*


bakang a.k.a BAKANG lagi la aku tidak tau. Aku dengar dari orang tua tua di rumah. Macam menunjukkan orang itu marah.

sumber Yang Tun.


malas a.k.a MALAS maksudnya tidak mau berbuat sesuatu; segan atau enggan berbuat sesuatu.

sumber Kamus Pelajar BAHASA MALAYSIA *yg ada d rumah sekarang*



nahhhhhh...suda kan apop THE GREATEST..
suda aku jawab..
aku tunai juga janji aku kannnn
^_^
hope kau berpuas hati la dengan jawapan aku yang tidak seberapa ni
-.-
well .. orang low bm kn ^_^




adios amigos








Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post