imperfect is PERFECT
dying in sickness
Saturday, June 16, 2012 | 1 cute earthling |






hello earthlings 
long time no see
*boleh nampak ke?*



sorry lama tak hapdate
aku sakit
ingatkan sakit masa cuti dua minggu tu dh habis
tapi ada to be continued rupanya



aku demam
flu and hamstring aku sakit sebab sukan sekolah baru2 ni
-.-
dehhh
cuai sngat kn
jadi la macam ni



and this month
bulan yg agak sukar bagi aku
hati batu aku ni 
disakiti berkali-kali
kesian kan
huh
ye laaa
dh hati batu
orang tak kisah pun nak buat apa-apa
kita ni mana ada perasaan
patung ?
haha
kan


sometime
someone tu tak tau
apa yang dia buat 
walaupun bagi dia hal tu hal yang kecil je
effect dia
fuhhh
besar sngt bagi orang yg concern dengan dia
lebih-lebih lagi yang rapat dengan dia
apa la orang tu akan rasa eh?
aku pun tak tau
aku hati batu
tak rasa apa-apa


baru tadi
aku sembang dengan fee
lama tak dngar suara dia
rindu pulak
haha
*mcm les la pulak aku ni*
tadi kami sembang lama
hampir 1 jam gitu
habis aku luah semua dekat dia
sampai ngis2
haha


sekolah pula
hemmm
mcm mana nak kata eh?
sekolah macam biasa je
setakat ni p.am n muet jeh yg dh mula pnp
yang lain masih dalam suai kenal
heee



tu jeh laa hapdate hari ni
lain hari meyo hapdate lg
yg selalu mai blog meyo tu
sorry sebab blog meyo dh mula buat korang boring
tak da cerita nak tulis
jari ni haaa dh mula malas nak taip kata-kata dari hati ni
dia pendam jeh sejak dua menjak tiga menjak ni
sorry ok
meyo will be strong girl
don't worry
:')



daaaa awesome readers and bloggers 



adios amigos






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post