imperfect is PERFECT
IV UPSI Psikologi sukan
Monday, May 26, 2014 | 2 cute earthling |



hello dear bloggie blogger akak abam adik-adik dan yang sama waktu dengannya..adakah ini first entry gua untuk tahun ini >.< uaaaaaaaa..hahaha..kemalasan bertingkat-tingkat sejak habis belajar dan 10net d rumah yang menyeballlllkan *ok fine*


sejak jadi budak yang tanam anggur kat rumah *lepas stpm derrr* IV (interview) ni kira perkara biasa lahhh bagi budak2 lepasan yang ambil course berpagar a.k.a # *ke bintang???* apa-apa je lah..dan tibalah masa yang di nanti2..IV untuk masuk UPSI >.< *sebab aku xdapat UMS* ..kira aku nak nangis sikit la ni..bukan sebab exited dapat IV ni nangis sebab tak fit..mcm mana kalau ada blip test? balancing segala >.< injured lutut pun belum pulih sepenuhnya T.T sedihhhh..jogging pun baru 2 setengah round dh terkapus cari o2..memanglahhhh aku dulu budak sains sukan..tapiiii..kita tengo jelah macam mana nanti..blip test sendiri kat rumah fuhhhh..nasib bisa di atur *keluar pulak indon haa*..


dua hari ni aku review la juga sikit IV dari blogger2 lain..ada juga laa aku jumpa..yang paling banyak aku jumpa tuuu haaa..ujian khas sukan >.< memang memang dan memang akan ada ujian sukan dan blip test..maka bersabarlah duhai lututku..kau harus tahan!!!! kalau dulu kau boleh kenapa sekarang tak boleh..kau boleh *hypnosis diri sendiri* kawan-kawan yang lain pun ada dapat..semua awal sehari lahhh same date pun tapi diorang pagi..aku petang jam 2 >.< conform nebes dan aku akan hadapi distress? kot ..haha


apa-apa pun..all the best rakan-rakan yang lain..sama-sama kita menuju kejayaan *ceh* doa jangan lupa..usaha + doa + tawakal..in shaa Allah dipermudahkan oleh-Nya..amin ya rab :)










Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post