imperfect is PERFECT
decision
Thursday, September 4, 2014 | 0 Budak Comel |

hello earthlings
lagi buat apa tu? mira baru ja habis cuci telinga tadi..haha..macam ni la hidup jadi dak yang duduk kat rumah ja..kena tabah wahai hati..mu kena kuat..yahhh


lagi tinggal 4 hari..keputusan perlu dibuat..tapi mira..keputusan pun tak ada lagi..macam mana ni..sakit kepala nak fikir..waiting for something that not yet known..nanti terlepas pula peluang yang ada..hemmm..memang mira kena ikut keputusan family..tapi ni masa depan mira..bukan tak mau yang terbaik..tapi mira tau limit mira sendiri..berapa banyak lagi lepasan stpm yang tak dapat tempat d ipt?lain lagi dengan matrix..saingan terlalu ramai..mana-mana pun belajar sama sahaja..yang penting niat..kena banyak bersabar..bukan mira tak kuat..bukan mira tak ada semangat..bukan tak sedia..tapi mira terikut..bila mira nampak muka mama muka bapa macam tu mira lemah..keputusan pun mira tak dapat buat bila nampak muka mama muka bapa yang macam tak setuju..walaupun meka tanya mira nak sambung mana..mira tau dah jawapan meka macam mana..so sekarang terserah meka..mira ikut ja..jaga hati..

bila fikir balik..mira ni anak sulung..kena jadi contoh untuk adik-adik..malu juga sebenarnya..ya la..nak jadi contoh macam mana..bila mira tengo sendiri keadaan mira ni..layakkah adik-adik mira ikut mira?haha..maafkan aku ya adik-adik..aku tak boleh jadi contoh terbaik..maafkan aku..kali ni mira ikut saja perancangan family..itu yang terbaik buat masa ni..Allah akan tolong..in shaa Allah..




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post