imperfect is PERFECT
wordless entry 1/2/2016
Monday, February 1, 2016 | 0 cute earthling |

hello beloved earthlings
how are you guys? Happy holidays for those who just finished their final exam just like me :)
kepada Ameylia N. selamat memulakan kembali belajarnya yer..sorry la kawan mu ni tidak dapat bercuti di buput hari tu..nanti lain kali in shaa Allah kalau tiada halangan kita hangout..bajaur tah kita ke mana aja yang kau mau..inda aku ani complain kendatipun penat :P 

Alhamdulillah dapat juga aku survive sem 3 ni..walaupun banyak masalah timbul, banyak kerja, banyak drama dan yang sama waktu dengannya..setakat ni sem 3 adalah yang paling mencabar..sem ni aku lebih kenal ramai orang..sem ni juga mata aku terbuka untuk nampak sendiri perangai orang yang aku sangka aku kenal rupanya tidak..well first impression tidak selalunya benar *people will try hard to hide their true nature*..dan ya, sem ini juga la aku banyak kali dipanggil oleh pensyarah T.T hahaha..banyak masalah kan? :)

kepada mereka yang aku baru kenal sem ni aku mau properly ucap salam perkenalan..sebenarnya..aku ni...pemalu orangnya *muntah hijau* haha..selalunya orang cakap aku ni pelik *memang pun* pandai senyum-senyum sendiri kan awan biru :P oleh kamu la aku jadi macam ni..aku bersyukur juga la ada kawan sudah di kelas..sem 1 & 2 aku selalu dengan Amy..sentiasa berdua..orang pun kenal tidak kenal ja..macam tidak wujud gitu XD


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1/2/2016

kau kata kita berbeza. apa bezanya kita? aku baik? kau belum tahu aku macam mana. kalau sahaja kau tahu, sudah tentu kau tidak mahukan aku. aku juga punya rahsia. jika pangkat, harta kekayaan yang kau kata beza itu kau silap. aku sama sahaja seperti yang lain. cukup untuk hidup. aku bukan cari yang mampu memberikan aku dunia. aku cari yang dapat membawa aku bersama ke Syurga. aku bukannya sebaik yang kau sangka. kau silap. aku juga pendosa yang sembunyi disebalik kata-kata sok suci ini. kalau sahaja kau tahu. aku terima setiap keputusan. perancangan Allah itu lebih baik. terima kasih dan maafkan aku.

  



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post