imperfect is PERFECT
AnoHana - The Flower We Saw That Day
Saturday, January 28, 2017 | 0 cute earthling |
alert!
*might contain spoiler*

hello earthlings :) how was your day? have you watch AnoHana yet? cerita ni best. aku dh tengok cerita ni lebih lima kali T.T *no kidding* i was so engross watching this anime and i't was wow and wow. i't was so good and the story are daebak *awesome* I recommend this strongly for you guys especially anime lovers out there :) cerita ni ada 11 ep sahaja dan aku boleh habiskan cerita ni dalam masa sehari tanpa skip, pause, stop dan sebagainya yang berkaitan *tipu* hahaha  

Anime ni juga ada live action tapi lagi best anime *kot* pelakon dia comel-comel juga dan boleh laaa hampir sama dengan anime *kecuali menma rambut hitam dekat live action* and the ending song T.T "kimi ga kureta mono" buat aku menangis *feeling habis* sebab maksud lirik lagu tu buat aku teringatkan sesuatu *semua lagu pun macam tu* biasalah manusia semua benda feel.

cerita ni lebih kepada friendship dan ada sikit love tapi sikit sahaja. sebelum korang mula tengok anime ni aku cadangkan korang sediakan sekotak tisu atau sapu tangan *be prepared* kerana anda bakal hanyut di dalam dunia anime dan akan mengakibatkan anda merasakan anda sebagai watak utama di situ T.T

That's all I guess. Enjoy watching the lovely story and tell me how you feel after watching it :) 
XOXO love mira. 





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post