imperfect is PERFECT
Birthday and some quality time together
Sunday, January 29, 2017 | 0 cute earthling |
*happy birthday mom and kak G*

hello earthlings! semalam aku dengan family sambut ulang tahun kelahiran mama dan kakak sepupu aku kak G. Bila sudah besar jarang dapat kumpul ramai-ramai macam dulu. Dulu masih tradisional orang kata dan sekarang semi maybe? I don't know. By the way, happy birthday and may happiness always be with you and you and YOU. Aamin.

This entry maybe contain mostly picture than words. well what they say "action speak louder than words" *same goes with picture maybe*  
let's us begin then.....
*adik sis AZIM, DAD, MOM, KAK G and KAK YA*
and the cake :P haahaa

*me, YAYAN, IBU and SITI AISYAH*
my face way to UGLY that's why I.....hehehe

 and about the quality time that I've mention...you can see below..aku dengan family termasukkkk cousins yang muda hingga ke tua..hahahahahahhaha *gelaksetan*

*you can spot in this photo yang senyum nampak gigi empat orang tu salah satu adalah AKU* hahahahha..hint? wanita :P hahaha..I always be the center :P konon..dalam ni ada mama aku, bapa aku, adik aku lelaki dua orang, abang sepupu aku, adik sepupu aku dua orang, pakcik aku dua orang dan lastly ibu yayan..hehehe..we went for hiking at 6.30 am and Alhamdulillah cuaca masa tu redup dan matahari tidak terik macam kemarin. 

*hah..let me introduce you guys with the guys..haha..baju oren adik aku Aisam, yang di tengah suami kakak sepupu aku kakak ya dan baju hitam belah kiri abang sepupu aku Ajip* 
masa ni dorang semua dekat puncak. Aku jangan cari. Terkapus. semua TER. SEMUANYAAAA.

Dan di sini keberadaan ku. Berharap agar ada sisa fighting spirit bersama. Aku mampu tersenyum *merungut sebenarnya* bila perlu melalui 10 bukit sebelum sampai ke puncak dan hanya sampai ke bukit ke 8 sahaja. Pengajarannya, sebelum mencabar diri harus bersedia. Tapi at least I've try my best and ramai lagi orang tidak dapat melepasi bukit-bukit yang lain *hahahahaha* Ramai orang yang aku jumpa dan kebanyakannya adik-adik junior aku sekolah dulu. Seronoknyaaaa *I just want to hide myself* bila dorang tegur. I've told so many time that I have so many insecurities T.T 

well it's was quite good actually. Duduk rumah bukan buat apa-apa pun. Makan dan tidur berulang-ulang. It's almost time and I have to go now. Love you guys. 
XOXO mira.
*bonus* my dearest friend Syakila





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post