imperfect is PERFECT
first entry for 2017
Friday, January 27, 2017 | 0 cute earthling |

hello earthlings..how was your day? so this is my first ever entry for 2017 *dan berharap agar sentiasa ber'entry' lah lepas ni* selamat tahun baru *la sangat* selamat tahun baru cina buat kawan-kawan yang sambut CNY..so..kenapa tiba-tiba rajin post entry baru mira? hahaha..kami cuti sem dan aku tak tahu nak buat apa sebenarnya..kenapa tidak kerja?aku kerja..kerja di rumah *tipu*

right now I'm watching running man throwback ep 180..and kinda patrolling over my little brother *3 y/o* beza kami 20 tahun you all..haha..dh boleh jadi anak aku kalau aku kawin awal *nooooooo*

oh ya..i'm at my final year already *yey* T.T this short period of time I have found many beautiful soul, wonderful people and even special ones. *kidding* tahun akhir tahun akhir..tidak semudah yang disangka..dalam masa 3 tahun ramai orang kau akan jumpa. ada kawan, ada lawan. mahu survive kena kuat. mesti berani keluar daripada zon selesa untuk berjaya. well I'm not that confident myself. I also have many insecurity *a lot* tapi Alhamdulillah aku jumpa kawan-kawan yang baik-baik belaka *no kidding this time*

i think i will be missing this moment..when i'm getting older maybe..i don't know..but I'm thankful..always be thankful..


they made me do this *but still I like it* i wonder if i can become a successful news anchor one day..salah satu tugasan yang kami buat untuk sem akhir ni..buat berita dan sampaikan berita macam dalam tv tu..if you ask me about my goal in life before I absolutely don't even know what my answer might be..But now, i have one already..I will become a successful person one day..In shaa Allah..  

have to end here..adik sis bangun XOXO love mira





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post